علاوه بر این از بارزترین ویژگی در تردمیل مورد نظر می توان به تعبیه سنسور ضربان قلب بر روی دسته های تردمیل، کابل AUX و اسپیکر برای پخش موسیقی اشاره کرد. در این جا به 5 تمرین ساده با تردمیل اشاره شده است. پس از تمرین اول با حوله, سرد و شب با حوله داغ کمپرسی کنید همیشه جلو و عقب ران خروسها را با قیچی، تمیز کنید و هر روز با آب سردران ها و سر و صورت خروس را بشویید یا دست خود را خیس کرده و روی رانها و سر و صورت آن ها بکشید که تمامی گردو خاک صورتشان پاک شود. استفاده از دوچرخه ثابت ، یکی از روش های رایج در ورزش های هوازی است که در مقایسه با راه پیمایی و تند راه رفتن، ویژگی خاصی ندارد و حتی به نسبت کمتری، ظرفیت هوازی را افزایش می دهد و به علت استفاده از عضله های چهار سر رانی، با خستگی زودتری همراه است. یکی از مشکلات و خطرهایی که در کار با تردمیل وجود دارد، آسیب عضلات اندام تحتانی به ویژه در ناحیه ران و پشت ران و ساق پاست. زین دوچرخه را طوری تنظیم کنید که هنگام نشستن بر روی آن ساق پای تان هنگامی که پدال در پایین ترین نقطه خود است، اندکی خم شده باشد.

تردمیل 9914 تاپ فرم
با استفاده از شیب یا inclineتردمیل میتوانید در اتاق خودتان کوهنوردی کنید و عضلات ساق و پشت پای خود را مانند یک کوهنورد حرفه ای تقویت نمایید. تحمل وزن : تردمیل ها تحمل وزن متفاوتی دارند و قطعا وزن افرادی که قصد استفاده از تردمیل را دارند نیز متفاوت است. تردمیل خانگی پروتئوس PROTEUS PST 4500 دارای ویژگی تنظیم شیب به صورت برقی تا ۱۶ درجه است که به کاربر این امکان را می دهد تا در سختی های متفاوت به ورزش بپردازد. مزایا : امکان استفاده بدون وقفه و مداوم (به همین دلیل مناسب برای استفاده در باشگاه ورزشی می باشد) ؛ نسبت به جریان ورودی بازدهی بالایی دارد. امروزه تردمیل و دوچرخه ثابت در اکثر خانه هایی که به ورزش و سلامتی اهمیت زیادی می دهند گسترش یافته مخصوصا که افراد به دلیل اشتغال و مسائل و مشکلات فراوان امکان تمرین و ورزش در بیرون از خانه به صورت شخصی و گروهی، تایم کافی ندارند و همین موضوع آنها را از ورزش دور می کند اما با خرید تردمیل و یا دوچرخه ثابت این مسأله تا حد بسیار زیادی رفع شده و شبیه سازی بسیار خوبی صورت گرفته است.

تردمیل 2 اسب یکی از مهم ترین مزایای ورزش با این دستگاه، کاهش آسیب دیدگی نسبت به زمانی است که در فضای بیرون می دوید. با توجه به اهداف مورد نظرتان در رسیدن به تناسب اندام و مدت زمان تمرین می توانید بین راه رفتن و دویدن یا هر دو آنها یکی را انتخاب کنید و از برنامه ریزی پایه دستگاه یا برنامه ریزی دستی خودتان استفاده کنید. گذشته از تمرینات تردمیل، شما به وزنه های دستی و یک توپ بزرگ محکم برای تمرین های دیگر نیاز دارید. تمرینات قلبی و عروقی یا هوازی مانند دوچرخه سواری باعث تقویت قلب، ریه ها و عضلات شما می شود. در اکثر موارد استفاده از دوچرخه ثابت بیشتر توصیه می شود به خصوص افرادی که وزن بالایی دارند، خانم های باردار، افرادی که مشکلات حس عصبی پا دارند یا به نوعی راه رفتن برای شان مشکل است. محصول کشور ایران میباشد که تحمل وزنی 130 کیلویی برای کاربر فراهم میکند، این تردمیل مناسب برای افرادی با وزن نهایت 130کیلو میباشد، شیب این تردمیل به صورت دستی قابل تنظیم است.

توجه: برای افرادی که درد جلوی زانو دارند، استفاده از دوچرخه چه ثابت و چه متحرک توصیه نمی شود. دوچرخه سواری راهی عالی برای پمپاژ قلب شما است. این محصول دارای موتوری پرقدرت با قدرت 2 اسب بخار است. این تردمیل چندکاره دارای موتور نوع DC می باشد که توان قدرتی آن 2.7 اسب بخار است و می تواند بازه سرعتی را در حدود 1 کیلومتر بر ساعت تا 18 کیلومتر برساعت فراهم کند . Proteus PST 4500 مجهز به صفحه نمایشی از نوع LCD است که قابلیت نمایش سرعت، مسافت، کالری، ضربان قلب، زمان، درجه شیب و چربیسنج را داراست. استفاده از این دوچرخه ها تنها به عنوان یک نوع ورزش هوازی به افراد توصیه نمی شود؛ بلکه باید همراه با پیاده روی تند یا دویدن آهسته باشد. اغلب آن ها از خود می پرسند تردمیل یا دوچرخه ثابت؟ تردمیل ها از جمله دستگاه های ورزشی هستند که بایستی در بازه های زمانی مرتب و منظم اقدام به تمیز کردن و سرویس آن ها نمایید تا طول عمر دستگاه شما برایتان بیشتر شود. وقتی صحبت از ابعاد تسمه یا همان قسمتی که بر روی آن حرکت خواهید کرد، می کنیم در واقع منظور ما طول و عرض این قسمت از دستگاه می باشد که بایستی در تناسب کافی با کوچکی و بزرگی اندام شما باشد.

تردمیل طرفداری
اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تردمیل عظیمی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

ایندکسر